معرفی دو برند برتر کولر آبی و بررسی پنکه برند پارس خزر
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

کولر آبی ابزاری است که در فصل های گرم سال برای خنک کردن هوا استفاده می شود. این دستگگاه ابتدا آب را از یک مخزن مخصوص جمع آوری می کند و سپس این آب را از فن های داخلی به هوا تزریق می کند و هوایی که از این دستگاه خارج می شود به وسیله این آب خنک شد و باعث خنک شدن فضا می شود. در ادامه به بررسی انواع کولر آبی های ایران شرق و آبسال می پردازیم.

 کولر آبی برند ایران شرق دارای قطعات بسیار ساده و قابل تعویض می باشد که در صورت خرابی یا نیاز به تعویض به راحتی می توانید آن را تعویض کنید که این امر باعث می شود هزینه های تعمیر و نگه داری به حداقل برسد. علاوه بر این از دیگر ویژگی های کولر آبی ایران شرق می توان به طراحی منحصر به فرد، صدای کم، و راندمان بالا اشاره کرد. یکی دیگر از برند های عالی کولر آبی برند آبسال است. در ساخت کولر آبی آبسال از قطعات با کیفیت بالا استفاده شده است. همچنی این مدل کولر آبی دارای موتور قدرتمند بوده که از نظر صدا بسیار کم صدا عمل میکند. از ویژگی های برجسته ی کولر آبی آبسال می توان به قابلیت تنظیم دما و پخش هوا اشاره کرد که این قابلیت ها به کاربران این امکان را می دهد تا دمای هوای خروجی کولر را بر حسب نیاز و شرایط محیطی خود تنظیم کنند و از بهینه ترین تجربه خنک سازی برخوردار شوند. پنکه پارس خزر یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه تولید پنکه‌ها است که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد خود، توانسته است محبوبیت بالایی در بین کاربران کسب کند. یکی از ویژگی‌های برجسته پنکه پارس خزر، قدرت موتور و سرعت بالا آن است. این پنکه دارای موتوری قدرتمند است که توانایی ایجاد جریان هوای بالا و بهبود تداوم هوا را داراست. بنابراین، با استفاده از پنکه پارس خزر، می‌توانید به راحتی فضای خود را خنک کرده و از آسایش بیشتری برخوردار شوید.





:: برچسب‌ها: کولر آبی آبسال , قیمت کولر آبی آبسال , انتخاب سنتر , خرید کولر آبی آبسال،کولرآبی ایران شرق،قیمت کولر آبی ایران شرق،خرید کولر آبی ایران شرق، پنکه پارس خزر،قیمت پنکه پارس خزر،خرید پنکه پارس خزر ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: